تاثیر هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان
نوشته شده توسط : مهراب مدیری

چگونه کار می کند و به مسائلی که  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان به شما مربوط می شود اشاره کنید. Common Sense Media نظراتی ارائه می دهد که به شما کمک می کند پلتفرم هایی را برای تست درایو به عنوان خانواده انتخاب کنید.

 

کنجکاوی و تفکر انتقادی را تشویق کنید. فرزندان خود هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  را به چالش بکشید تا به دنبال نشانه هایی از جانبداری در محتوای آنلاین باشند. برای مثال، می‌توانید با تشخیص چیزهایی که واقعی به نظر می‌رسند در مقابل چیزهایی که به نظر جعلی هستند، یک بازی بسازید. از بچه ها بپرسید که فکر می کنند اطلاعات یا تصاویر از کجا آمده است. آیا شخص، شرکت یا گروهی که آنها را به اشتراک می گذارد، هدفی در ذهن دارد؟ چه دلایلی برای اعتماد (یا عدم اعتماد) به فرستنده داریم؟

 

در مورد سرقت ادبی صحبت کنید. در زمانی که هر کسی می‌تواند محتوا را برش داده و آن را بچسباند و آن را به عنوان مال خود منتشر کند، بچه‌ها باید مفهوم کار اصلی را درک کنند. توضیح دهید که چگونه آنها می توانند از اطلاعات آنلاین به عنوان نقطه پرش برای تفکر خود استفاده کنند. اطمینان حاصل کنید که آنها درک  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان می کنند که کپی کردن یا ارائه کلمات، تصاویر و ایده های دیگران بدون اعتبار دادن به آنها اشتباه است (و اغلب غیرقانونی). همانطور که بچه ها رشد می کنید به گفتگو ادامه دهید.

آینده هوش مصنوعی و محافظت از کودکان

ما راه درازی در پی بردن به مزایای هوش مصنوعی داریم و در عین حال از فرزندان خود در برابر خطراتی که ممکن است ایجاد کند محافظت کنیم. نرده‌های محافظی که ما به آن نیاز داریم باید منعکس‌کننده قدرت فوق‌العاده هوش مصنوعی برای شکل‌دهی به زندگی روزمره ما باشد.

 

گفت‌وگوی مداوم باید خانواده‌ها را با مدارس، ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی، سازمان‌های ورزشی و هنری و سایر سازمان‌های اجتماعی گرد هم آورد، بنابراین ما می‌توانیم به بچه‌ها کمک کنیم  هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان از هوش مصنوعی بهره ببرند و در عین حال آسیب‌های احتمالی آن را به حداقل برسانیم.

 

اطلاعات بیشتر

برنامه رسانه خانواده AAP

 

ویدئو: 5 نکته برای صحبت با فرزندانتان در مورد هوش مصنوعی (رسانه های عقل سلیم)

 

درباره دکتر مونزر

Tiffany Munzer، MD، FAAP یک متخصص اطفال رشدی-رفتاری و محقق رسانه های دیجیتال در دانشگاه میشیگان است. دکتر مونزر مدرک پزشکی خود را از کالج پزشکی دانشگاه آریزونا گرفت و دوره دستیاری و فلوشیپ کودکان را در دانشگاه میشیگان به پایان رساند. او عضو کمیته اجرایی شورای رسانه و ارتباطات AAP است. آخرین کار او به بررسی این موضوع پرداخته است که چگونه این بیماری همه گیر به تجربیات رسانه های دیجیتال هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان  خانواده ها شکل داده است.

 

 

آخرین به روز رسانی 4/30/2024

منبع آکادمی آمریکایی اطفال شورای ارتباطات & رسانه (کپی رایت © 2024)

اطلاعات موجود در این وب سایت نباید ب هوش مصنوعی به زبان ساده برای کودکان ه عنوان جایگزینی برای مراقبت های پزشکی و توصیه های پزشک اطفال شما استفاده شود. ممکن است تغییراتی در درمان وجود داشته با Artificial intelligence in plain language for children شد که پزشک اطفال شما ممکن است بر اساس حقایق و شرایط فردی توصیه کند.





:: برچسب‌ها: برنامه نویسی کودکان ,
:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 خرداد 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: